336x280-nocnikosilky7-1429533436.jpg

Není to tak, že internet je jedna velká nástraha, ale také to není tak, že nemusíte dávat pozor na to, kam klikáte, jaké stránky navštěvujete, co si do počítače stahujete, a co na web nahráváte.
Faktem je, že pokud si chcete nechat vytvořit webové stránky či e-shop, musíte se mít opravdu na pozoru a dávat si pozor na několik věcí, které jsou opravdu zásadní.
prst na displeji
1.      PENÍZE A ZASE TY PENÍZE
Určitě se zamyslete nad tím, přes jaké instituce budete přijímat platby. I když se to zdá jako položka, kterou byste měli řešit až budou www stránky hotové, není tomu tak. Často se provozovatelé internetových obchodů ohrazují, že mají problém získat peníze přes Českou poštu, Uloženku i například přes známou PayU. I když si člověk rád ohlídá, zda je všechno v pořádku, bývá často pak unavený, protože neustálé hlídání příchozích plateb a zároveň snaha o zaplacení všeho, co musí zaplatit, je unavující! Myslete na to a vybírejte si instituce opravdu dobře a nastavte si vždy dobře smlouvy!
wordpress pozadí
2.      Zapomeňte, co prodáváte
Při tvorbě e-shopu myslete na několik věcí. Vy prakticky nepotřebujete vědět, co prodáváte. Potřebujete mít jen dobrého textaře, který za vás věc vyzkouší, popíše a prodá. Najděte si také dobrého marketingového specialistu, který bude pokračovat v propagaci dané věci. Samozřejmě berte všechno s nadsázkou, ale pokud to rozjedete na plné pecky, opravdu nemusíte znát každý produkt, který nabízíte.
 
3.      E-shop není za pět minut! Dejte si na čas!
I když určitě uvidíte spoustu reklam na internetu, že váš e-shop může existovat již v pěti minutách, věřte, že minimálně na jeden pracovní týden máte co dělat, abyste opravdu vytvořili něco, co bude dávat smysl.
Co musíte udělat?
·         Najít si vyhovující platformu
·         Nastavit všechno, co bude váš obchod potřebovat
·         Napsat základní texty
·         Vymyslet základní grafiku
·         Najít dodavatele
·         Najít sílu popsat produkty (zaplaťte si textaře) a připravit jejich fotografie
·         Promyslet marketing a začít do toho šlapat (vezměte si marketingového specialistu)
·NEZAPOMEŇTE NA MOŽNOSTI PLATEB ZÁKAZNÍKŮ

Chcete mít vlastní e-shop? Dávejte dobrý pozor!
Ohodnoťte příspěvek